כיצד תרחיבו את מעגל הלקוחות של המשרד?
כולם מדברים על החשיבות שיש לבניית תדמית למשרד עו"ד, כולם משקיעים משאבים של זמן וכסף בנושא, אבל אתם לא מבינים על מה כל המהומה. האם לא מספיק שתשקיעו בשירות טוב ללקוח, האם מי שאתם באמת והמקצועיות שלכם אינם הדבר החשוב באמת? נכון, יש תחושה שמשהו פה הוסט מהמסלול המהותי, אבל צריך להבין שהתדמית בעידן הדיגיטלי אינה מתבססת על שירות טוב בלבד. אומנם אין להפחית מחשיבתו, אבל בניית תדמית לעורך דין היא מושג הרבה יותר רחב כיום.
לכן אם אתם רוצים לעלות על המסלול להצלחה, אם אתם רוצים שהאיכויות שלכם יבואו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, אם אתם מעוניינים שהעולם בחוץ יבין עד כמה אתם טובים, כדאי שתשקיעו מחשבה ביצירת תדמית למשרד עו"ד שתהיה ראויה ומייצגת.
אבל לפני שתרוצו ליצור לעצמכם תדמית כלשהי, אתם מוזמנים להציץ לעולם של יצירת תדמית ולהבין אותו מעט.
7 טיפים שיעזרו לכם לגבש החלטות בנוגע לבניית תדמית למשרד עו"ד
1. עיצוב לוגו לעורך דין – הלוגו הוא למעשה המפתח להשפעה על לקוחות, קיימים או חדשים. ללוגו יש משמעות רבה בתחרות מול הקולגות שלכם על ליבם של אותם לקוחות, והוא ישמש לכם כבמה להמחשת הייחודיות שלכם כעורכי דין.
2. נוכחות ברשתות חברתיות – כיום יש הקלות באתיקה בנוגע לפרסום במדיה החברתית, ולכם יש את ההזדמנות לנצל אמצעי חדשני, נגיש ויעיל כדי להגיע לעוקבים שלכם.
היום אפשר לבנות תדמית למשרד עו"ד בקלות. מתחילים מהקמת דף עסקי בפייסבוק, מעדכנים מידע על המשרד, מייצרים קאבר (באנר) מעוצב, מוסיפים את תחומי העיסוק, ומקפידים להעלות פוסטים עם תוכן ללקוחות פוטנציאלים בצורה עקבית. למי שמעוניין להגיע לקהל גדול יותר של לקוחות אפשר לבצע קידום ממומן (בתשלום).
3. בניית אתר למשרד עורכי דין – קיימים אתרים שונים לעורכי דין (על סוגי אתרים לעורכי דין תוכלו לקרוא פה). במאמר זה נדון באתר תדמית למשרד עו"ד:
כל משרד חייב היום אתר אינטרנט חדשני שמותאם לסלולרי, כיוון שרוב האנשים גולשים ברשת דרך הטלפון הנייד שלהם. מעבר לזה, חלק נכבד מהלקוחות שלכם יחפשו אתכם בגוגל על מנת שתהיה להם תמונה מלאה על המשרד, על הצוות, ועל תחומי העיסוק של המשרד. לכן כל משרד צריך שיהיה לו מענה לכך, והתשובה לכך היא פשוטה – אתר תדמית למשרד עו"ד.