מדוע צריך היום יותר מתמיד אתר אינטרנט למשרד עורכי דין?
בניית אתר לעו"ד כיום בעידן שבו התחרות רק הולכת וגוברת, בעולם שמדבר בשפה של מותג, טכנולוגיה, אמון צרכני, ובעיקר בקלות שבה לקוח יכול לעבוד עם עורך דין מכל מקום בארץ או בעולם, למעשה פותחת בפני הלקוח הפוטנציאלי דלת למגוון אפשרויות לבחירת עורך הדין שייצג אותו. מצד שני גם עורכי דין יכולים ליהנות מכך, כיוון שנפתח בימינו צוהר להגיע לאותו לקוח בקלות, ולשכנע אותו (מבלי לדבר) לעשות את הצעד ולפנות למשרד שלכם ולא של המתחרה.
לא הייתם רוצים להיות המשרד שבו בוחרים הלקוחות?
סביר להניח שעניתם 'כן', ואם זאת התשובה עליכם לאפשר לאותו לקוח להגיע אליכם באמצעות אתר אינטרנט של המשרד, לסקרן, להרשים ובעיקר לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות את הצעד ולפנות אליכם. במקרה כזה הוא יגיע אליכם כיוון שברור לו שאתם מספקים את השירות שהוא מחפש, והמשרד שלכם יכול להתאים לו. אז איך עושים זאת?
בניית אתר לעו"ד שמותאם למשרד בהתאמה אישית, מתחיל בסגנון העיצובי ועד להדגשת תחומי העיסוק של המשרד. המטרה היא ליצור אתר שיגרום ללקוחות שגולשים בו לפנות אליכם ובקלות.
בניית אתר לעו"ד ב-8 צעדים ממוקדים
אם נשווה את האתרים התדמיתיים הישנים נגלה שהיה להם תפקיד אחד בלבד והוא ליצור מעין מיני אתר פשוט, שיציג במספר מילים את המשרד, את הבעלים של המשרד, את שמו ואת פרטי הקשר, וזהו זה פחות או יותר.
היום בניית אתר אינטרנט לעו"ד שונה לחלוטין מבעבר, ולאתרי האינטרנט יש מספר תפקידים. בנושא זה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן.
באופן כללי אפשר לומר שתפקיד האתר כיום הוא רחב יותר: הוא משמש ככרטיס ביקור דינמי שאפשר לצפות בו במובייל ובמכשירים שונים, הוא מושך לקוחות מגוגל, מספק מענה מיידי ללקוחות שנפגשתם איתם והם רוצים להכיר אתכם טוב יותר ולסמוך עליכם, לאפשר ללקוחות להגיע פיזית למשרד בקלות, ותפקיד נוסף הוא לשמש במה שעליה תוכלו להציג את ההצלחות, את הניצחונות ואת הידע והיכולות שלכם (בדרכים שונות).
הצעדים להשיג את המטרות האלה באמצעות בניית אתר לעו"ד הם:
- לספק ללקוחות בהירות – שיבינו במהירות מה השירותים שלכם, ומהם תחומי העיסוק של המשרד.
- לאפשר ללקוחות להבין שיש להם עסק עם משרד רציני שיש לו את הידע ואת היכולת לספק להם מקסימום תוצאות.
- ליצור רושם באמצעות אתר אינטרנט מעוצב ויוקרתי שיש על מי לסמוך, וזאת באמצעות צבעוניות מכובדת ועיצוב מרכיבי האתר באופן מדויק.
- לאפשר ללקוחות לגלוש באתר שלכם גם מהטלפון הסלולרי, גם מהטבלאט וגם מהמחשב. כיום כ-50% מהאנשים גולשים ומחפשים עסקים באמצעות הטלפון הנייד. לכן באמצעות אתר רספונסיבי תוכלו לאפשר להם לגלוש באתר בצורה קלה ונוחה.
- לספק ללקוחות שגולשים באתר המשרד את כל האפשרויות ליצור אתכם קשר בדרך שנוחה להם (ולכם) – באמצעות חיוג, שליחת מייל, טופס מתעניין וכל דרך אחרת.
- לבנות אתר אינטרנט עבור המשרד בעיצוב מרהיב, ויותר מהכול לעצב אתר נגיש ודינמי עם תוכן איכותי.
- להכין תשתית לקידום האתר בגוגל – הן באופן חינמי על-ידי קידום אתר אורגני והן על-ידי בניית אתר לעו"ד בקידום ממומן.
- לבנות אתר עם התאמה אישית לקהל הלקוחות שלכם, שכולל דפי גלריה עם הצלחות שפורסמו בעיתונות, בניית דפים שבהם תציגו פסקי דין, חדשות עדכניות, אתר שמתורגם לשפות שונות, או אתר שמציג פרויקטים רלוונטיים.
ברגע שאתם משקיעים בנראות של האתר, בעיצוב מקצועי, בבנייה טובה של האתר, ופונים לאפיון ולהתאמה אישית של בניית אתר לעו"ד הדרך להצלחה והמפגש עם לקוחות פוטנציאלים קצרה יותר.
מוזמנים לפנות אלינו לעיצוב אתר יוקרתי למשרד שלכם.