אז במה אנחנו מובילים?
קידום ממומן בגוגל אדס לעורכי דין
בחיפוש פשוט של עורך דין בגוגל, מגיעים לאלפי תוצאות אורגניות וממומנות. התוצאות הממומנות הן בראש כל דף (4 התוצאות הראשונות) ובתחתית כל דף. כדי שהמשרד שלך ייחשף בקלות ללקוחות פוטנציאליים, כדאי מאוד שיופיע בתוצאות החיפוש הראשונות – הממומנות.
איך עושים זאת? על ידי מחקר מילות מפתח מקיף, אסטרטגיית מודעות נכונה, מודעות שכתובות באופן הטוב ביותר וכמובן – עם הרבה ידע.
יתרונות בקידום ממומן לעורכי דין
- תוצאות מיידיות: ברגע שהעלינו את הקמפיין לאוויר – תתחיל תנועה לאתר.
- בקרה על התקציב: אנו יכולים לאמוד את כמות הקליקים הרצויה ויכולים לשלוט על התקציב החודשי
- תשלום פר קליק לאתר: משלמים רק עבור מי שנכנס לנו לאתר.
חסרונות בקידום ממומן לעורכי דין
- עלות גבוהה פר קליק: מכיוון שיש תחרות גבוהה בתחום עורכי הדין, העלות לכל קליק על המודעה גם היא גבוהה. תקציב פרסום זה הולך ישירות לגוגל.
- דרוש מומחה: צריך לדעת לקדם עורכי דין בגוגל, כך שכסף לא יתבזבז לחינם.
- אתר טוב: האתר אליו אנו מפנים במודעה צריך להיות יפה, אמין והכי חשוב – ממיר. לזה אנחנו יכולות לדאוג 😊